Reclame vs. continut in online

In g0ana de a ma duce cat mai repede si mai departe de programele de stiri televizate, din motive de timp, pe de o parte si de continut, pe de alta parte, am devenit fan al stirilor online, asa cum sunt ele bune sau rele. Am cateva site-uri pe care intru cu regularitate pe care n-o sa le enumar aici. Hotnews este unul dintre ele inca de pe vremea cand se numea revistapresei.ro si facea doar agregare de stiri de prin ziarele patriei. 

Nu intru in detaliile “scandalului” iscat in online recent si a razboiului care se duce intre realitatea.net, 9am.ro si hotnews. Pe scurt acuzele sunt din domeniu spamului catre motoarele de cautare cu pagini create artificial lipsite de continut propriu zis, cu refreshuri in pagini care sa dea senzatia ca daca stai 10 minute in site de fapt ai fost 2 nu 1 si asa mai departe. Toti dintre cei trei au partea lor de vina si probabil ca nu o sa se poate ajunge la o concluzie finala despre cine e mai vinovat ca cine, sau cine face spam mai mult.

Revin insa cu o problema mai veche pe care o aveam cu gsp.ro. De data asta cu hotenws, site pe care (inca) intru zilnic. Problema mea nu tine de spam sau de alte metode de dribla utilizatorii de buna credinta sau motoarele de cautare. Tine de “prima impresie” si de uzabilitate. Cat de utila imi este informatia din prima pagina cand intru intr-un site care arata asa:

prtscrhotnews

Ne indreptam oare catre “protevizarea” onlinelui si in ceea ce priveste stirile si de a ajunge sa incadram stiri tabloide si scandaluri cu milioane de reclame pe sapte layere. La un moment dat ne trebuie un site sa ne exersam abilitatile de a clicka printre bannere.¬†Personal nu ma obosesc sa mai dau scroll. Ctrl+W este singura actiune pe care o fac. See you later!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.